ASM 2023 | ΑΔΜΗΕ

Η Peak Design ανέλαβε το concept design και τη γραφιστική επιμέλεια του Annual Strategy Meeting του ΑΔΜΗΕ για το 2023, με εφαρμογές σε ψηφιακό και έντυπο υλικό, καθώς και το δημιουργικό σχεδιασμό και την custom κατασκευή με 3d printing τεχνοτροπία των βραβείων για τους εργαζομένους.

Περισσότερα

Μιχάλης Οικονόμου. Η αλχημεία της ζωγραφικής

«Τα θέματα του Οικονόμου είναι απλά, πάντοτε παρμένα από τη φύση. Σπίτια δίπλα στο νερό, ξωκλήσια, παλιά γεφύρια και μύλοι, δρόμοι με καμάρες, γέρικες ελιές, κυπαρίσσια, θάλασσες, βάρκες. Τα κτίσματα όπως τα δέντρα, στέρεα πλασμένα και χωροθετημένα, μαρτυρούν σε πολλούς πίνακες πως ο ζωγράφος διαθέτει γερή αίσθηση της φόρμας, μια γλυπτική αντίληψη – μπορεί να πει κανείς – για τον όγκο και τη φόρμα μέσα στον χώρο. Η σαφήνεια στην οργάνωση των όγκων, των επιπέδων καθώς και στην άρθρωση του χώρου αποτελεί συστατικό γνώρισμα των περισσότερων έργων της πρώτης περιόδου του καλλιτέχνη».

Περισσότερα

ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ

Αποφασίσαμε πως δεν θα γινόταν το 1922 και τα τραγικά γεγονότα που περικλείει το μοναδικό θέμα αυτής της έκθεσης. Θα παρέμεναν σίγουρα ο νοερός άξονάς της, το σημείο κορύφωσης ανάμεσα στο «πριν» και στο «μετά». Στόχος μας ήταν να ενώσουμε σε μια αφήγηση όσο πιο πολλές εικόνες, τόπους, γεγονότα, πρόσωπα, διηγήσεις από τη ζωή του μικρασιατικού ελληνισμού, καθώς και από την εγκατάσταση και τη σταδιακή ενσωμάτωση του προσφυγικού πλέον κόσμου στην Ελλάδα. Η συνένωση υλικού από τις συλλογές και τα αρχεία των δύο ιδρυμάτων, του Μουσείου Μπενάκη και του Κέντρου Μικρασιατικών Σπουδών, μας οδήγησε στη βασική δομή της έκθεσης για τη Μικρά Ασία, σε ένα ταξίδι σε τόπους και σε χρόνους: Λάμψη - Καταστροφή

Περισσότερα

Κωνσταντίνος Παρθένης | Η ιδανική Ελλάδα της ζωγραφικής του

Ο Παρθένης κατέχει μια ξεχωριστή θέση στο ομαδικό ασυνείδητο του μέσου Έλληνα. Είναι ταυτισμένος με μια οραματική Ελλάδα, που αγκαλιάζει έναν εξαϋλωμένο χώρο, ενοικημένο από τον μύθο και την ιστορία του. Είναι η "ιδανική Ελλάδα" του Παρθένη, σύμφωνα με τον τίτλο της έκθεσης. Μαρίνα Λαμπράκη-Πλάκα

Περισσότερα

ΑΔΜΗΕ_εταιρική ταυτότητα

Μπλε, πράσινο, μοβ. Το μπλε για τον ουρανό και τη θάλασσα. Το πράσινο για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Το μοβ για την ενέργεια. Τρία χρώματα, τρεις βασικοί πυλώνες έμπνευσης. Δύο βέλη. Από δύο αντίθετες κατευθύνσεις. Μεταφέρουν την ενέργεια. Ενώνονται. Γίνονται πηγή, δύναμη ενέργειας. Το ένα βέλος δείχνει στο λεκτικό του ΑΔΜΗΕ. Γράμματα σχεδιασμένα σαν μια συνεχή ροή ενέργειας. Πεζά, καμπύλα, φιλικά, δυνατά. Αποτυπώνουν το όραμα, την αποστολή, τις αξίες και την εταιρική υπόσχεση του ΑΔΜΗΕ.

Περισσότερα

CSR REPORT 2021 | ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ

Η επιτυχημένη συνεργασία συνεχίζεται, με την Peak Design να σχεδιάζει το annual CSR report του ΑΒ για το 2021, καθώς και το τρίπτυχο που διαμοιράστηκε σε όλα τα καταστήματα.

Περισσότερα

ΕΙΚΟΝΟ-ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ | ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

Το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς (ΠΙΟΠ) και ο φωτογράφος Θεόδωρος Παπαγεωργίου παρουσιάζουν την περιοδική έκθεση-εγκατάσταση «Εικονο-γράφοντας», στο Υπαίθριο Μουσείο Υδροκίνησης. Διερευνώντας σύγχρονες εφαρμογές μετατροπής κειμένου σε εικόνα μέσω της τεχνητής νοημοσύνης (text-to-image ΑΙ), στόχος της έκθεσης είναι να βοηθήσει το κοινό να αντιληφθεί αλλά και να προβληματιστεί γύρω από το μέλλον της οπτικής επικοινωνίας, όπως αυτό διαμορφώνεται από τη συνεχώς αναπτυσσόμενη τεχνολογία στο πεδίο της δημιουργίας εικόνας.

Περισσότερα

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΪΤΗΣ | Η ουσία του απρόσωπου

«Ο Γαΐτης αντλούσε την έμπνευσή του από την καθημερινότητα και αυτήν απέδιδε με το δικό του εκφραστικό ιδίωμα. Το ένστικτό του, από την αρχή της καλλιτεχνικής του πορείας, τον οδήγησε στο προσωπικό του ιδεώδες, με συνέπεια, αφού η μια σκέψη του διαδέχεται με συνοχή την άλλη, για να ολοκληρώσει το όραμά του. Ένα όραμα, που καθιστά δυνατή την ερμηνεία του περιεχομένου του, αφού επιχειρεί να κατανοήσει κάτι από την συνθετότητα της πραγματικότητας, με τα θεμελιώδη, παγκόσμια προβλήματα».

Περισσότερα

ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ (ΙΣΝ)

Οι χώροι του νέου Κέντρου Εκπαίδευσης αποτελούνται από 20 κτήρια με χώρους διοίκησης και διαβίωσης, αίθουσες διδασκαλίας και πρακτικής εξάσκησης, καθώς και υπαίθριες εκπαιδευτικές δομές. Στον εξωτερικό χώρο έχουν δημιουργηθεί, μεταξύ άλλων, πεδίο εκπαίδευσης, έρευνας και διάσωσης από σεισμό (urban search and rescue), εξομοιωτές πραγματικής πυρκαγιάς (live fire training props) και τοίχος αναρρίχησης – καταρρίχησης που προσομοιάζει και πρόσοψη κτιρίου, και ο οποίος χρησιμοποιείται για εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις σε ειδικές τεχνικές διάσωσης.

Περισσότερα

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΜΠΟΡΙΟΝ 1870-1970 | ΠΙΟΠ

Αφορμή για την έκδοση αποτέλεσαν το σχετικό ερευνητικό πρόγραμμα που εκπόνησε ο δρ Ευάγγελος Χεκίμογλου, καθώς και η έκθεση «Θεσσαλονίκης Εμπόριον 1870-1970», την οποία είχε παρουσιάσει το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς στη Θεσσαλονίκη (2017). Από την ίδρυσή της έως και τις μέρες μας η πόλη υπήρξε, για μεγάλα διαστήματα, οικονομικό κέντρο ενός εκτεταμένου παραγωγικού χώρου. Η Θεσσαλονίκη γνώρισε περιόδους οικονομικής ανάπτυξης, κυρίως χάρη στο εμπόριο, ακόμα και κατά την ταραγμένη εκατονταετία 1870-1970. Από σημαντικό στρατιωτικό, διοικητικό, και εμπορικό κέντρο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, εξελίχθηκε σε άτυπη πρωτεύουσα της βόρειας Ελλάδας και υποδέχτηκε εκατοντάδες χιλιάδες πρόσφυγες. Είδε τον πληθυσμό της να αυξάνεται

Περισσότερα